Tuesday, February 26, 2013

Malam dan bangunan...

.
Pukul 12 malam di malam minggu, masih ada pejabat yang lampunya menyala.
Siapakah dan apakah yang dibuatnya?










.

10 comments:

Dr Singa said...

lupa nak tutup lah tu!!!!

atau antu!!

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
Aku syak... hantuuu....

CiKPuaNLawA said...

lampu tangga tu..

tasekM said...

hantu dlm bangunan tu aku tak nak kisah.
belakang ko takde hantu ke masa tu..?



.

Nizam.Ariff said...

CPL,
ada satu bilik yg menyala tu...



TM,
malam2 gitu aku yang jadi hantu...

Daddy Ziyyad said...

Mungkin mereka sedang berasmara dana...kah kah kah..

gadisBunga™ said...

kompem!



antuuuuu!!!!

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Hahahaaaa.. .aku nak syak macam tu tapi aku takut wanita-wanita di sini kejar aku lak.... hahaha..



GB,
Hantu suka tempat gelap laaaaa...
Hantu tak suka terang.
tu sebab hantu suka keluar waktu malam je... hahaha

sepa said...

gambar last tuh... ranting pokok banyak sangat.! :)

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Tak sanggup aku nak tebang pokok tu...