Sunday, February 17, 2013

Air yang terapung-apung...



Bulat air kerana pembentung
bulat pembentung kerana acuan
Bulat air semasa terapung
masa tu lah punat kutekan


Gua nak celen tuan rumah berpantun...
syarat: pantun mesti kena dengan gambar.





.

15 comments:

tasekM said...

photo by Tas
entry by bang Nijam.

ko mmg dasar tak nyempat2, kan...?
bagi la n3 sepa tu lama sikit..

:P




.

Nizam.Ariff said...

TM,
eh... dah lebih 20 jam... kira ok la tu.

Nak suruh sepa cari gambor lain lak... kelapa sawit tengah ranum, misalannya..

amn said...
This comment has been removed by the author.
gadisBunga™ said...

cam jeli. heheheh~

CiKPuaNLawA said...

air berkocak dalam kuali..
kuali besi sudah berkarat...
air bulat2 macam jeli..
adek manis memang berbakat...

haaa...
amacam..?!..
kena tak dgn gambo...
pantun CPL...
hehehee...

Dr Singa said...

Pergi kedai beli barang
Kak Ros la yang paling garang

hahahaahaaa..
boleh??

Nizam.Ariff said...

GB,
nak makan jeli
pergi ke kedai
aku nak beli
tapi tak dijual di kedai.

hahaha



CPL,
Adik manis memang berbakat
dapat pula kamera cantik
Ko pun tak kurang bakat
air melompat hari tu ko dah ambik



Dr. Singa,
Kak Ros yang paling garang
Kenapa dia garang?

hahaha...

Kesuma Angsana said...

nice one !

Nizam.Ariff said...

KA,
mana pantunnya?
Keh keh keh

sepa said...

akupun nak kena berpantun jugak ker...

Nizam.Ariff said...

sepa,
haah... cepat pantun

sepa said...

nah.! ini pantun dpd aku :

Batu tenggelam air timbul,
Halus pasir dari batu,
Mahu digenggam itu jambul,
Diberus disisir ada kutu.


*bulih pakai, tak.?! hehehe

Nizam.Ariff said...

sepa,
weh... itu pantun orang sarawak ke?
hahaha

sepa said...

itu pantun dari org yg kepalanya mula botak, tapi masih berjambul...

...dan bulih pulak ada kutu...

hahaha...

Nizam.Ariff said...

sepa,
kutu???
mana kutu tu nak tidur malam2 kalau terang?

hahaha......