Tuesday, March 12, 2013

aku orang kecil engkau orang besar..

engkau ibarat gajah...
ku hanya semut merahhh...

semut merah takde... 
semut hitam ja ada....
hehehe..!!!






11 comments:

Nizam.Ariff said...

CPL,
Thanks for sumbangan foto nih.

Aku ada nampak semut tu usung labah-labah ek?

CiKPuaNLawA said...

eyhh... iya ke labah2... kita nampak semut hitam ja terus jadi blurr... hehehe

Daddy Ziyyad said...

bisa wooo kena geget semut ni

tasekM said...

aku lebih rela jd semut dr jd gajah...

:D



.

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Tu bukan semut hitam biasa yang tak de sengat ke?



TM,
Betul tu, aku setuju... ko kalau jadi gajah, Darren tak nak peluknyelah... hahaha

sudipVSsenduk said...

geli geliman dibuatnya...

Nizam.Ariff said...

Sudip,
bayangkan semut hitam banyak2 panjat kaki... hahaha

Yunus Badawi said...

semut hitam ni gigit tetap sakit .... huhu

Tapi saya cukup tak suka semut bau yg kecik mcm pigmy tu.

Kesuma Angsana said...

Tempat KA skang ni dah musim semut hitam berkerumun lah !

Syed said...

Urrghh.. goosebump.. chills... me no like semut2 kerumun...

Nice capture though CPL :)

Nizam.Ariff said...

KA,
Musim semut beranak pinak.... hahaha



Syed,
Aku cuba nak faham falsafah di sebalik foto nih... tak dapat2....