Saturday, March 2, 2013

Tanya sama pokok, apa sebab goyanggggg.....

.

Dapat hadiah foto dari Dr. Singa lagi.
Dia juga ada nyanyi lagu pokok untuk aku.
Maaf, nyanyiannya hanya boleh didengari oleh aku sahaja.






Gigih sungguh Dr. Singa panjat bukit bukau untuk dapatkan 'shot' yang 'hot' ini.

Pertanyaan aku: Tak ada pacatkah????




.

12 comments:

CiKPuaNLawA said...

kak Dr Singa :

ke sana lagi ke..?!!
langit biruu..?!
x kena halau..?!

taik lembu pijak tak..?!..

gadisBunga™ said...

eiii..takleh jadik. kene ceroboh gak nih!

Nizam.Ariff said...

CPL, GB, Korang tak takut pacat ke?
eeeiii.... geliiiii

sepa said...

gambar atas ada satu pokok, gambar bawah ada lebih satu pokok... herrrrmmm...

pokok tuh ada bunga, tak.?! :)

Dr Singa said...

Zoom dari hiway je

Dr Singa said...

Bunga tak ada
Taik lembu ado

Dr Singa said...

Aku tembak dari tepi hiway je Zam
Tak ada pacat
Tak ada pencerobohan padang ragut hari tu

Pacat aku pun geli !!!!
Jom gi sini Zam!
Kat sini tak payah bangun pagi maaa...

Dr Singa said...

Ko dah sihat Zam?

Nizam.Ariff said...

Dr. Singa,
belum sihat.... masih batuk kahak ni...tak payah makan cendul pulut... dah rasa cendul dah ni... hahhaaha

Syed said...

Dr. tu memang gigih. Don't I can keep up with her lah :)

Nizam.Ariff said...

Syed,
aku pun pelik, bila masa dia dapat masa nih? biasanya doktor sibuk memanjang... hahaha

Ellie Mariana Abdullah said...

Menembak bukan bakat aku. Tambah lagi kanera pulak cikai2 jer...Tapi aku juga suka seni fotografi.

Sungguh seni gambar ni..
Tahniah Dr Singa