Friday, March 8, 2013

Terima Kasih Laut




Beri saya tenang.
Di kala hati hujan.





.

14 comments:

Dr Singa said...

jom tenangkan hati dan perut..

jpm pekena coconut shake Klebang!!

tasekM said...

drsinga,
hohoho... jenuh lalu lalang situ seteguk kelapa goncang tu pun aku tak pernah rasa.




.

CiKPuaNLawA said...

lorrr... nape ni adek maniss...
tak mau hujan2....hehehe..

senyum2.. hari ni kan hari wanita...

nnti kita datang sana kite tegok kelapa goncang sampai kembong nak..?!

Nizam.Ariff said...

Tasz,
aku serba salah baca komen CPL...
sampai kembong2? hahaha...

sepa said...

nota kepada Dino,

ko fikir kembong apa, bang?!

Telor Power said...

Betul kata CPL.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Aku fikirkan kembong terapung kat laut ja...

Ellie Mariana Abdullah said...

Cantik gila foto ni..sekarang jugak aku rasa nak terjun laut.

Bukan bunuh diri tau..

aza ni said...

tengok sama bot bot dari dumai....just in case...

Nizam.Ariff said...

azani,
takut dia rg bawak senapang gak ek..? hahaha

ardz marn said...

:)

Kesuma Angsana said...

sgt2 menenangkan...

Syed said...

Oooo... lawanya shot ni. A wonderful clean shot with spot on composition. To me lagi simple lagi nice :)

Nizam.Ariff said...

KA,
ada maksud di sebalik ketenangan tu... hahaha



Syed,
kredit buat TasekM...
Ada maksud tersendiri foto ni buat TasekM agaknya....