Tuesday, March 19, 2013

andai bulan bisa bicara...




pasti kan di tegur awan berarak..
pasti di tegur laut berombak...
kerana bulan tak bisa menyapa si suria...



asal ke sini ja..
kompom berpuitis...

12 comments:

Telor Power said...

Kat mana ni

CiKPuaNLawA said...

cinta kita di pantai merdeka.... hehe...

CiKPuaNLawA said...

ehsan dr org tp...kita pon x kesini lg....

gadisBunga™ said...

cun gilenye.... :D

Nizam.Ariff said...

Thanks CPL...

Cantik hue tu... warna biru.. sebiru laut membiru... dan sehening bulan..

Ko perasan tak, cinta si bulan dan si matahari adalah seperti cinta Isabella dan pasangannya.... tak kesampaian... sumpahan...

maka merindulah mereka kerana tak dapat bertemu...

Syed said...

Such an inspirational place. Lovely capture CPL :)

Kalau saya disitu pasti saya juga kan rasa nak berpuitis. Although confirm it will a very badly written poem.. hehe...

Telor Power said...

ooooo.....ehsan dari org

tasekM said...

bila la nk sampai ke pantai merdeka nih... asyik pantai klebang je.

haha.


.

Dr Singa said...

ha ah lah..
masuk je sini.. rasa nak puitis2 lah..

Nizam.Ariff said...

TM,
Aku pernah bermalam kat sana...
dulu-dulu....
sepa pun ada kalau tak silap...



Doc,
lepas ni awak kasi gambar dengan puisi sekali ek.... kita nak publish... hehehe

sepa said...

bermalam mendenya...?! tak tdopun.!!! letih mata eh.!

Mun mandi malam2... hahaha

Nizam.Ariff said...

sepa,
Mun mandi pakai spender je.. hahaha