Friday, February 17, 2012

The falling leaves

.

Masa pucuk hijau, dia gah berada di atas... mengherdik daun kuning yang menua di bawahnya...




...sejurus sebelum ia pun jadi tua dan jatuh ke tanah, menanti cacing memamah...







.

7 comments:

gadisBunga said...

mendalam sunggoh!

tasekM said...

canteknya daun getah....


.

kucingorengemok said...

mungkin dia tak gah, mungkin dia tengah sedekahkan fatihah... ko mana tau

Aku said...

GB,
peringatan untuk kita semua.. hehehe




TM,
daun getah pokok muda, memanglah cantik, tak ada kena makan dek ulat... maklumlah, pokok masih bergetah... keh keh keh





KOG,
erk...
persepsi... persepsi jer.. kakaka
ko jahatlah.. suka sakat aku..

sepa said...

brader, dedaun tuh buh dlm frame...:)

tasekM said...

sepa ni semua benda dia nk framekan eh...?

:D



.

Aku said...

Sepa,
buat busuk rumah jer...



TM,
ko tak tau, bini dia pun kalau boleh dia nak framekan....

malam2 je baru dia bukak frame tu.. kakakaa