Saturday, February 25, 2012

Purple Flower I don't know her name...

.

rupa-rupanya payah nak dapatkan foto bunga warna purple sebab aku tengok warna bunga itu macam 'lari' sikit daripada warna asal... lebih-lebih lagi kalau warna biru lembayung... kenapa ek?







.

6 comments:

sepa said...

itu bunga seri pagi...

Aku said...

sepa,
bukan ke seri pagi pokoknya menjalar kat pagar?

sepa said...

Ooooo

tasekM said...

yg ni tak menjalar...?
aku ingat morning glory td...



.

gadisBunga said...

mmg payah sikit. kdg tu end up jadik putih terus. lepas ejas2 white balance baru la boleh sikit.

Aku said...

Sepa,
aku agak2 jer.. kakakaa



TM,
aku tak tau nama bunga selain bunga rasa dan senduduk putih... hahaha



GB,
aku tak reti yang adjust-adjust ni.... foto tu aku ambik beberapa kali sambil adjust cahaya / kecerahan... itu pun tak menggambarkan warna sebenar... huhuhu