Saturday, February 4, 2012

Under the street lights

.
Aku dah dapat lokasi dan suasananya tapi aku tak ada subjek, tak ada motif...




Sejujurnya, aku terkial-kial mencari subjek yang baik untuk jalan itu, jadi aku letakkan selipar aku je...


 

dan aku minta orang ini jadi model di malam itu...



Aku tak buat apa-apa enhancement pun kecuali kecilkan saiznya kepada 1600px saja...

Semua pencahayaan adalah asal, kerana mana tahu kalau-kalau ter'snap' perkara-perkara ghaib pula...





.

6 comments:

hairul392 said...

Suka gambar selipa tu...

hairul392 said...

Bila ambil ni gambar ni..

tasekM said...

model tu patah tangan ke..?

Aku said...

Dak Ai,
baru kejap tadi ni....

Dah An pun ada...


TM,
model patah tangan, MC sebulan....

sepa said...

berani ko ambik gambar malam2 kat tmpt cam tuh.!!! kang terambil gambar hantu, ha... kena rasuk, brader. hehehe

Aku said...

Sepa,
aku jual gambar tu, aku kaya.. keh keh keh