Monday, February 27, 2012

Ride the Lightning

.
Dedikasi buat Gadis Bunga yang bersungguh-sungguh mencari kilat...


Sekian lama menunggu dengan penuh kesabaran...



...akhirnya, ia muncul juga dari balik awan...

Dan aku hanya perlu duduk diam-diam di tepi tingkap di dalam rumah aku... Aku akan teruskan pencarian kilat ini...

Oh ya, bukan sekali tapi 2 kali. Ini satu lagi...


sudutnya ke atas lagi tapi...



.

4 comments:

gadisBunga said...

hoyeh!!! awan tebal kan?

btw, aku akan teruskan misi aku. utk kilat yg lebih baik. hehehe

tasekM said...

aku nk gambar kilat yg ada akar2 tu...

sepa said...

kalau ko letak besi kecil panjang menjulang ke langit dekat ngan ko, boleh tarik lightning, kan... kan kan.!

*aku tgk dlm criter 'Back to The Future'...

Aku said...

GB,
haah... awan tebal. aku pun akan teruskan mencari kilat yag elusif itu...





TM,
yang berakar dah dapat... yag selindung dah dapat. yang sambar pokok je belum lagi.. kakaka




Sepa,
ko tau tak, sebenarnya aku memang tala lensa kat besi kilat tu... tapi kilat tak sambar la pulak...