Saturday, February 11, 2012

Riding with the mist....

.


Gunung-ganang yang berkabus tebal walau pun di tengah hari...





Kalaulah aku terjatuh.... kalaulah....







.

6 comments:

tasekM said...

kalaulah...

Aku said...

TM,
haah.. kalaulah....

gadisBunga said...

mm

aku pernah ternampak foto kete kabel muncul dari celah kabus yg tebal. aku nak amik foto cenggitu jugak tapi kene la pegi genting. walhalnya selama ni aku tak penah jejak lagi genting tuh.

tapi demi sekeping foto idaman, akan aku pegi. insyaallah. hehehe.

Aku said...

GB,
pergi.. jangan tak pergi. Aku kan tunggu foto kereta kabel tu.

pergi ramai-ramai.. baru seronok...

sepa said...

kereta kabel adalah kenderaan yg aku paling tak setuju...

*tapi, aku pernah naik yg kat genting 3 kali.

eh. ko tanya la kenapa aku tak setuju.?!

Aku said...

Sepa,
tak nak tanya..
aku naik yg kat Gunung MatCHincang lagi best aku rasa... lagi menjunam rasanya...