Tuesday, February 28, 2012

The Oath...

.


aku berjinak-jinak nak cuba ambik portait tetapi aku masih takut2 kalau kena hambat dengan yang empunya diri. Ada sekali itu, aku dah keluarkan kamera untuk shoot foto nyonya CIna tua sedang memilih bawang merah di pasar tapi aku tak sanggup taktu dikatakan aku ni 'pervert'... macam mana orang lain boleh shoot elok tanpa kena penampar?



.

5 comments:

tasekM said...

baju kuning ni pengawas eh?

sepa said...

aku syak diaorg yg kat depan, pemimpin pelajar... yg kaler merah agaknya dak ameno, yg kaler biru dak pikey'ar...hahahaha...

*brader, tak nampakpun anak ko.?

Aku said...

TM,
Haah... pengawas....



Sepa,
anak aku bukan pengawas... dia ada kat belakang2 tu..
biasalah, elusif macam aku gak...
tapi dia no.1 keseluruhan tahun lepas... zuhud jer..

sepa said...

tera ar dia.
macam pak-nya. :)

*errr... apa kaitan zuhud pulak.?!

Aku said...

sepa,
sebab dia tak suka tonjolkan dirinya... kakaka