Monday, February 27, 2012

The graduates....

.


perghh.... ada gaya sungguh! Cayalah...





.

7 comments:

tasekM said...

yang ni anak ko bini no berapa...?

keh keh.



.

gadisBunga™ said...

gaya tak hengat! heheh!

Nizam.Ariff said...

TM,
kalau anak aku la tu, mau kembar tak seiras sebab umur sebaya... hahaha



GB,
yg pompuan tu macam khusyuk sangat mendengar.... macam bincang masalah ekonomi Selatan-Selatan pulak.. hahaha

sepa said...

kecik2 dah nampak karismatik...!!!

*brader, cer shot gambo cecewek dewasa plak...! :p

ckLah @xiiinam said...

Garang nampak tu.....

Nizam.Ariff said...

Sepa,
aku belum berani.. nanti dia org kata aku nak bogelkan gambar dia orang secara digital, buat naya ke aku je nanti... hahaha




Cklah,
garang dan serius sungguh...
dan aku bersyukur kerana dapat shoot secara candid...

hairul392 said...

Mana gambar arif