Wednesday, May 16, 2012

Aktiviti di sekolah, antaranya....

.







 Aku pun bergayut pada tali tu.... nasib baik abang Bomba tak terajang aku masa dia menurun...

Bukan menurun (bomoh) tetapi menuruni tali secara lajunya.








.

6 comments:

sepa said...

teringat BTN.

*eh. masa BTN dulu bukan ke ko dlm grup aku...!!!
grup yg selalu last, dan murahhati bagi org pintas.!

:)

Aku said...

Sepa,
Ya, kita sama-sama berganding bahu memanjat puncak bukit, masing2 pegang lutut...

dan baru kita perasan, ada makcik-makcik tua sedang elok naik-turun bukit sambil memikul baldi berisi susu getah...

alangkah komannya rasa kita pada masa tu...

kucingorengemok said...

aku kalau disuruh turun tali camtu memang akan gaya orang kesurupan

sepa said...

yer yer aku ingat. kita redah estet getah.!

grup yg ada Lengai, mmg ssgh lengai. kejapkejap duduk.
jalan sedepadua, duduk lagi. sudahnya, grup yg
mula awal, jd yg last sampai. hahaha...

*eh apsal masa aku turun, pokok tempat diaorg ikat,
bergoyang sakan. siap kena tegur ngan facilitator...
korang turun steady jeh...!

:)

.

tasekM said...

kalau aku abg bomba tu mesti aku buat2 tersepak.

hehe.



.

Aku said...

KOG,
kesurupan tu dah kira macam menjerit terpekik kelolong ek..? hahaha





Sepa,
pokok tu pun dah last-last tak sanggup menampung berat barat kita org... kah kah kah




TM,
tu pasallah ko tak jadi bomba, niat tak baik... hahaha