Wednesday, May 23, 2012

The Curve

.

Kembali ke tema warna-warni duniawi...
Malangnya, tak ada falsafah yang aku dapat buat untuk foto di bawah.








.

5 comments:

sepa said...

falsafahnya : masuk kandang kambing mengembek... mbeeeek.!

ok, tak.?!

tasekM said...

sepa,
ko nk kata dino kambing eh...?

:p



.

haniaiman said...

tone2 kaler ni sesuai masa nak mengecat nih.

Aku said...

Sepa,
uikk.. camner ko boleh nampak kambing kat foto tu? hahaha





TM,
ya, aku ngaku aku kambing jantan jenis Boer....



LadyD,
tapi kalau dinding rumah, aku tak sanggup nak cat gitu..... hahaha

sepa said...

TM, bukanla niat aku nak kata Dino kambing.!

dia yg selalu susahkan aku tengok gambo senget...

cuba ko pusing laptop, 90deg. kan senang tgk... kan kan kan.!

*falsafahnya : nak tengok gambo Dino, kena sesuaikan ngan orientasi gambo dia... hahaha...

cam tu la lbh krg maksud falsafah gambo tuh...!

:p