Thursday, May 31, 2012

The Happy Boy

.

Nak panjat tu panjatlah... tapi jangan sampai terjun sudahlah..




Ini anak HairulFoto... anaknya selalu jadi sasaran lensa aku sebab anaknya fotogenik







.

8 comments:

tasekM said...

dak ai ni kecik2 mesti kaki manjat juga nih...

Aku said...

TM,
dia suka panjat pokok pisang... hahaha

haniaiman said...

aku kena rotate sikit kepala nak nengok pics ko ni..aah, mmg fotogenik.

Aku said...

LadyD,
terteleng kepala la nak tengok kalau gitu.... hahaha

tengok biasa2 je la..

gadisBunga said...

anak dia kacak. aku syak bapak dia kacak jugak. heheh!

Aku said...

GB,
hah... ko jangan nak ngorat2 adik ipar aku tu... keh keh keh

sepa said...

eh. mana bulih main kat pagar tuh.!

*ate ngape kamu tak larang.?!

:)

Aku said...

sepa,
ate aku tengah pegang kamera, mana nak larangnya...