Sunday, May 27, 2012

Muka-muka tembok...

.
Wajah-wajah yang terkenal tetapi tak aku kenali sangat.



Bila terlihat Pavlov, tiba-tiba aku teringatkan kisah anjing, loceng dan ...




dalam kenangan... Tun M pernah kata, isu Palestine tak akan berakhir semasa hayat Arafat...







.

6 comments:

tasekM said...

pesal gambar bawah tu grainny sgt..?



.

sepa said...

Arafat menang kategori apa, bang.?!

gadisBunga said...

aku tgk pavlov, teringat pavlova. ehehe~

Aku said...

TM,
memang teknik camtu... saja kasi noise lebih sikit..



Sepa,
aku rasa keamanan...


GB,
Pavlova tu pemain tenis kan?

gadisBunga said...

errr...aku bayangkan pavlova tu sejenis makanan. ke aku yg salah? :p

Aku said...

GB,
Hah?!

aku bab makan2 pelik2 ni aku tak berapa nak reti. kalau ko kata pavlova tu bubur lambuk pun aku redha jer... hahaha