Saturday, May 26, 2012

Hall of Fame

.

Orang lain tangkap gambar cuma senyum simpul je..
Tapi dia gelak terbahak-bahak.
Mesti dia dapat hadiah duit lebih tu..



Pemenang-pemenang Hadiah Nobel









.

8 comments:

sepa said...

dia menang Hadiah Nobel kategori apa, bang.?!

:)

Aku said...

Sepa,
entah.... aku tak check pulak...

tasekM said...

kah kah.

aku suka la pakcik tu...

Aku said...

TM,
jangan nak ngengada.. dia dah lama mati.... keh keh keh

gadisBunga said...

ok. kat mana ko amik gambo ni?

aku dah bekenan.

Aku said...

GB,
Kat pusat sains negara...

ada banyak sudut sedap menembak ni...

gadisBunga said...

mmm. mmg sedap.

sikit hari lagi aku menyusul. :D

Aku said...

GB,
Orait... tapi masa aku pegi tu ada dinosour... aku tembak DInosour tapi banyak gambar tak jadi la..
masih tak pandai shoot dalam gelap tanpa tripod. tak pandai adjust...