Friday, January 20, 2012

The fallen leaf and a rock in rippling water...

Di sebuah anak sungai ubahsuai di sebuah punca air panas di Sg. Klah Hotspring, Sungkai


Apa punya tajuk entri daaaa..... hahaha

Dah macam nama menu restoran di Perancis.




.

5 comments:

tasekM said...

ni gambar gelembung2 tu hr yg ko crop eh...?


.

kucingorengemok said...

aku tengok blog gambor korang ni still lagi (ada sikit) rasa cam, apahal semorang ada blog gambor ni?

musim puisi bergambor sekarang yek?

sepa said...

brader, ko tak keluarkan leaf tuh dr air.?! kesian dia lemas... (*ayat2 nih jugak ada seni-nya... :p)

haniaiman said...

aku tau tpt ni.


tapi kannnnn......


tak pernah p pon.thx lah dpt share nengoknya.

Aku said...

TM,
errr... aku tak ngaku.. keh keh keh



KOG,
kadang-kadang ada sesuatu tu payah nak diluahkan dalam bentuk perkataan...

alaaa.. ko punya blog tu pun 99% ada gambar kan? hahaha




Sepa,
KAu tak mampu.... air tu panas sangat...



Haniaiman,
Tak pernah pegi? cubalah ke sana... seronok taw... ada banyak subjek untuk di tembak dengan lensa...