Sunday, January 15, 2012

Kuala Kangsar, the time it was...

diantara foto-foto terakhir hayat Olympus aku...


Kuala Kangsar, 2010.  Membawa diri ke sana, melihat kewujudan aku dari sudut lain. Menyelusuri waktu-waktu lampau, melihat sejarah aku, asal aku...



.

3 comments:

sepa said...

ko tak ambik gambo istana kat sebelah nya. :)

tasekM said...

sepa bukan org perak pun tau sebelah masjid ada istana.
aku org perak pun tak tau.

malu.


.

Aku said...

Sepa,
ada.. ambik... istana lama pun aku ada tapi.... ada banyak garisan... kamera dah mula nak rosak... sayang betullah...




TM,
sebelah Masjid Ubudiah tu memang istana tapi bukan betul-betul sebelah dia... seberang jalan... istana lamanya menarik... jap aku nak tengok foto dia ok ke tak... kalau ok, aku tampal kat sini...