Wednesday, January 11, 2012

From Paris with lots of love...

Ada MAS, maknanya aku ke sana naik MAS...nyampah, kebas bontot 11 jam dan tak boleh hisap rokok!


Plak gangsa inilah yang membuatkan aku 'kantoi' di Imigresen / kastam (?) ketika mahu berlepas dari Paris ke Waterloo naik Eurostar yang lalu ikut bawah laut Selat Inggeris. Aku selitkan di dalam beg pakaian tetiba X-ray boleh nampak pulak!.. eh, nama pun x-ray ye tak?


Nasib baik muka aku ada iras-iras Cina sikit, lagilah aku sepet-sepetkan mata. Dan dia cuma tanya, senyum dan lepas-bebas. memanglah sebab dia cakap Perancis, mana aku faham. Kalaulah aku ada janggut dan pakai ketayap, mahu dia tahan aku atas sebab-sebab keselamatan... atau tuduhan cuba merempuh Istana Buckingham dengan Eurostar!





.

6 comments:

sepa said...

dari jauh, jaaauuuh.

plak tuh nampak tertera HASRI.

*nak kena lap skrin komputer, agaknya. :p

Aku said...

Sepa,
aku pulak...
dari jauhhh.... jauuhhhhhh sangat

plak tu tertera perkataan 'kasanova'

panjang sangat eh?

hahaha....

tasekM said...

psstt... hasri tu kasanova ke..?



.

Aku said...

TM,
errrmmm... errr... itulah watak dia dalam kecubung.

kami hanya bercerita tentang watak2 dalam kecubung jer, kan Sepa???


(Sepa, you scratch my back i scratch yours...)

hairul392 said...

kat mana ni..?

Aku said...

dak ai,
kat rumah la....