Monday, January 30, 2012

The flirting spider in action

Lelabah yang berkongsi sarang? Atau salah seekor itu cuba mengurat? aku tak pasti kerana aku tak nak tunggu lama-lama...



Masih lagi dengan labah-labah... entah kenapa aku suka melihat ketekunan labah-labah memintal sarang setiap pagi kerana setiap kali angin kuat atau hujan lebat, sarangnya akan koyak. Aku juga suka lelabah kerana kepasrahannya menunggu habuan tiba... (kecuali jumping spider, tarantula dan lain-lain yang jenis cari dan serang.





.

8 comments:

tasekM said...

sekor tu nama sepa.
sekor tu nama tas.

kikiki...


;)









.

gadisBunga said...

merenyam je aku nampak lebah tuh. eh, labah-labah tuh. heheh~

Aku said...

TM,
*Bulekkss*

kakakaa...




GB,
Tu la... aku pun menci gak tgk lelabah tu... kalau lebah kat bunga takpe juga la kan? kan GB?

sepa said...

ye la TM...

yg nampak hensem-maco tuh > sepa
yg nampak pemalu tuh > tasekM

hah ha ha

:)

Aku said...

Sepa,
Blueekkkksss....

muntah hijau aku dengar...

tasekM said...

kikiki...

sep sikit, sepa.



.

sepa said...

sep

Aku said...

Bluekkkkssss... blueeksssss...



esok aku nak MC la...

blueeeksss.....

mual gilerr...