Sunday, January 29, 2012

The spinning spider

Kebetulan sungguh, aku terjumpa si labah-labah cilik ini sedang sibuk memintal sutera membuat sarangnya...!



Kali ini aku resize kan foto aku kepada 700pixel terpanjang, supaya lebih besar. Tetapi, saiz foto asal 3.4Mb kini menjadi hanya 257Kb sahaja. Kualitinya telah terjejas teruk...! huhuhu...






.

4 comments:

ckLah @xiiinam said...

Amaran kepada semua labah-labah a.k.a onggo-onggo;
AWASI SARANG ANDA. ADA ORANG SKODENG!!!



Tembakan yang cantik...

Aku said...

Cklah,
lepas ni aku cuba skodeng dia org tengah makan atau tengah balut makanan pulak... bukan senang nak dapat tu... National Geographic je yang selalu buat...

terima kasih

tasekM said...

terjejas ke..?
tak la sgt aku rasa.
nampak cantek je....







aku puji ada makna nih...
bak singgit!


.

Aku said...

TM,
Meh ke Shah Alam... aku belanja minum air Cool Blog...