Sunday, January 15, 2012

The Yellow Royale...

Istana Lama Bukit Chandan ...



Ada nampak garisan-garisan melintangi foto itu? itulah tanda-tanda awal 40 hari Olympus aku sebelum terkubur...



.

6 comments:

gadisBunga said...

aku dah tunggu 10 jam tp masih tak dpt tgk gmbo full. ok, salahkan brokben aku.

Aku said...

GB,
Ha? Alaaaa.... ruginyer... hahaha

takpe, esok-esok ok la tu. brdbn aku pun mcam tak berfungsi jer sehari dua ni...

haniaiman said...

ni antara bangunan bersejarah kat perak ke?errr..

Aku said...

haniaiman,
betul-betul sejarah... rumah tu dibuat dari kayu dan buluh... istana, bukan rumah....

sepa said...

istana nih terbuka untuk awam tak.?

.
satu masa dulu aku pernah melawat ke Istana lama kat N9. terbuka kpd pelawat...
*aku duduk di singgahsana... :)

.

Aku said...

Sepa,
sepatutnya boleh dilawati tapi masa itu ia tengah diperbaiki.... tak boleh masuk...