Wednesday, August 8, 2012

Anak-anak yang menceriakan hari-hari menjelang Syawal..

.
Aku akan bercerita tentang mereka dalam entri-entri akan datang.
Buat masa ini, inilah wajah-wajah kanak-kanak yang tulus menceriakan hari-hari menjelang Syawal.















Lihatlah wajah-wajah mereka...





.

10 comments:

sepa said...

apsal anak ko tak masuk ranking...?!

atau dia jadi tuan direktor.!

:)

hairul392 said...

Kat mana ni..

doc said...

safee sali kecik

tasekM said...

jawa ke bukan nih...?

CPLUmiYGKiuT said...

macam kat kebun sawit jer..

bebaik ulor guni yee..

Nizam.Ariff said...

sepa,
dia belum berani nak cuba tu..



Dak Ai,
kat Perak, balik minggu lepas



Doc,
Safee Sali main meriam .. hahaha





TM,
yang pakai singlet tu aku syak anak orang jawa... yang lain tu aku tak pasti.




CPL,
hahaha.. dah lama tak dgr ular guni.
ular kadut aku selalu dapat dulu-dulu masa mencari ikan...

Kesuma Angsana said...

suka tgk foto2 macam ni, terkenang zaman kecik dulu2

Nizam.Ariff said...

KA,
Aku pun sama...

aku nampak diri aku dalam mata budak-budak tu...

gadisBunga™ said...

pakai efek ape gambo cam usang usang ni? :D

Nizam.Ariff said...

GB,
aku guna efek 'antik' kat photoscape...