Tuesday, August 14, 2012

Potrait di malam hari yang sungguh silver-grey

.
Mungkin ada yang kata, muka masing-masing ganazz-ganazzz
tapi aku masih hidup untuk sebarkan foto wajah ganazz mereka.
membuktikan yang mereka taklah seganazzz aku...




Nampak ganas tapi hati ada bunga... dulu2 la...




Jangan terpedaya, asap rokok tu tak keluar ikut ibu jari... gambar blurr




Ini pun jenis tak mau duduk diam... blurr gak








.

13 comments:

tasekM said...

yang kena aniaya cium-jalan korang tak tolong tu yg mana...?




.

Nizam.Ariff said...

TM,
yg muka masam mencuka sebab masih terkilan bila terkenang cerita lama... huarrghh huarrghh

doc said...

yang mana satu si Jawe?

Nizam.Ariff said...

doc,
pesal minat kat orang jawe nih?
keh keh keh...

tak bleh bagi tau... kena teka.

CPLUmiYGKiuT said...

tuan punye diri manee..?

sepa said...

dah hilang parut kat pipi Dayaque tuh ar... diapun dah sgt kurang rambut jugak.! hahaha...

Jawe tetap cool... sejak bila dia pakai cap.

Sam comel eh... tapi apsal dah tak pakai cap.!

...dalam dua n3 ko nih. aku paling suka posing Korok... cool dan tak berperasaan...

:)

Nizam.Ariff said...

CPL,
tuan punya diri shoot gambar, tak bleh shoot diri sendiri...
lagi pun dia tu elusif.. payah nak nampak ...kalau bernasib baik pun hanya bayang-bayang je... hahaha




Sepa,
bila ko nak turun semenanjung?
kita ngeteh sama2 sampai subuh...

sepa said...

aku kalau ke semenanjung, sbb nak main rollercoaster... kat BTS...
bukan aku yg main, dak bebudak...

...dan mgkn hujung tahun depan...
:)

Nizam.Ariff said...

sepa,
tahun depan...??!!

hujung tahun ni la...

doc said...

ha!!
si Jawe yang pakai cap!!

Nizam.Ariff said...

doc,
betul!!!!

kah kah kah..




(nak kena si Sepa nih... tuan punya badan suruh anonymous)

sepa said...

ah Jawe mengadengade.!!!

ko jumpa dia cakap aku rindu kat kumis-nya, tapi janggut yg sejemput tuh cukur la. tak maco langsung.!!!

hehehe

Nizam.Ariff said...

sepa,
kita org jumpa balik dalam ramadhan 2 tahun lagi.... hahaha