Saturday, August 11, 2012

Sebuah rumah usang di tengah hutan...

.
Rumah yang gagal disiapkan sudah sekian lama aku tengok begini...











.

13 comments:

sepa said...

kejap. nak tanya. itu rumah ko ka.?!

hairul392 said...

Kat mana ni....?

CPLUmiYGKiuT said...

takde budget tu....

Nizam.Ariff said...

sepa,
tak... ni rumah jiran di kampung...





Dak Ai,
kat Perak




CPL,
aku rasa pun gitu gak. jenis bila ada dapat jual pisang lebih, dia beli simen, esok jual cili lebih, dia beli batu-bata....

doc said...

raya tahun bila laaaaah baru siap ni...

tasekM said...

hidup lagi ke tidak tuan rumah tu...?


.

Nizam.Ariff said...

Doc,
aku rasa dah 3 raya macam tu lagi....
mungkin 3 tahun lagi pun sama...




TM,
Aku rasa hidup lagi tu....

gadisBunga™ said...

jadikan lanskap feature pun cantik tuhhh~

Nizam.Ariff said...

GB,
Hah.. apa kata ko hias lanscape rumah tu menjadi taman usang...?

hahaha

gadisBunga™ said...

kalau umah tu dekat dgn aku, mau aje aku kerjakan.

ko pegi cari benih pokok labu dulu ek!

Nizam.Ariff said...

GB,
hah?
pokok labu pun jadi?
dahsyat la ko punya skill..

sepa said...

GB, Dino,

jangan alangalang, tanam pokok kacang panjang, petola, peria, dan mentimun...jugak.
biar terkambus dan berbalut hijau jadi serupa cocoon... hahaha

Nizam.Ariff said...

sepa,
baik aku buat rumah burung walet je camtu... hahaha