Monday, August 6, 2012

Saki baki foto di Putrajaya...

.
Ada sikit lagi foto-foto sekitar Putrajaya...



Bulan di celah-celah batang besi jambatan...


Besi jambatan ketika cahaya merah...


Besi jambatan ketika cahaya oren...



Kadang-kadang aku tak faham kenapa lampu menyuluh jubin jalan...







.

11 comments:

sepa said...

lampu tuh tuk suluh katak, tikus, lipas agar tak terpijak.!

hehehe

Nizam.Ariff said...

sepa,
ooooo...... ye gak... hahaha

Kesuma Angsana said...

gambar saki baki pown terbaik ni

Kesuma Angsana said...

gambar saki baki pown terbaik ni

Nizam.Ariff said...

KA,
aku tak sabar nak beralih kepada suasana menjelang raya pula.. itu yang aku flush banyak-banyak...

doc said...

aku nampak UFO !!!!!

Nizam.Ariff said...

Doc,
haah... UFO... hahaa
jom tangkap nak..?
kalau dapat, kita frame kan..

CPLUmiYGKiuT said...

supaya kalau nampak duit siling boleh kutip... ahahaaa....

suka tiang merah tu jugak....

Nizam.Ariff said...

CPL,
kalau suka yang merah tu apa lagi.... terjahlah jambatan tu malam2... hahaha

tasekM said...

komen aku pi spam kot nih...



.

Nizam.Ariff said...

TM,
tak ada dalam spam... aku dah check.

Aku rasa ko komen entri yang sebelum ni kut... itu ada la...