Thursday, April 26, 2012

.

Aku singgah di sini kerana dia kata ianya 'open'.
Dan kerana dia kata dia ada bawa sekeping keratan akhbar yang membolehkan
kami mendapat 6" bun percuma, manakala 6" lagi kena bayar.
Tak kisahlah, janji separuhnya percuma.










.

5 comments:

tasekM said...

aku kan.
kalau set makanan tu ada bun.
bun la yg paling aku tak mkn.
sbb.
kalau aku dh mkn bun.
benda lain aku tak mampu dh nk mkn.



.

Aku said...

TM,
elehhh... nak kata perut ko tu kecik sangat la tu ek?
hahahaha

sepa said...

apa nama kedai nih, brader.
Secret Recipi ka.?

.
bukan Keni Roge, kan?!

gadisBunga said...

mana? mana?

*keratan tu yang mana??

Aku said...

sepa,
nanti-nanti la aku jawab...



GB,
keratan kat surat khabar berita harian kut..lama dah... promosi sebelum akhir bulan ni rasa-rasanya... cepattt!!!