Saturday, April 21, 2012

Didakap sentosa selama-lamanya...

.

Hujan lebat di Alamanda.
Tak sangka di luar rupa-rupanya hujan amat lebat.
Aku diulit bayu nyaman dan tenteram di dalam bangunan.
Sedangkan di luar guruh sabung menyabung.
Seronok apabila hidup dalam dakapan yang selamat dan sentosa...
selama-lamanya....


 









.

7 comments:

sepa said...

kesimpulannya, ko nak minum kopi panas yang ada buih2 halus... :)

Aku said...

sepa,
tak...
aku kedekut bab-bab minum air buih-buih ni... hahaha

gadisBunga said...

mandi hujan la...jom!

Aku said...

GB,
aku dah tua.... demam la weh..
ko boleh la... muda lagi...

sepa said...

manja betul...! kena ujan sket dah demam. :p

tasekM said...

nak gak mandi hujan...



.

Aku said...

Sepa,
aku anak bongsu... memanglah kena manja...





TM,
ok.. korang berdua mandi sambil tu bergelut dalam lumpur ek..

aku dan sepa duduk tengok sambil minum kopi 'O'...