Saturday, April 28, 2012

Koridor gelap...

.

Ada acara di sekolah pagi tadi.
Maka nanti aku paparksan beberapa siri foto...







.

6 comments:

sepa said...

ko tak ke Dataran Merdeka.?!

*aku tengok dalam utube, perhimpunan tuh serupe
spot photographer jeh. rakam sana rakam sini...

.

Aku said...

sepa,
suruh puak-puak tu bersihkan jalan raya selepas habis perhimpunan tu....
buat sakit mata aku je....

tasekM said...

aku teringin gak nk pi dataran merdeka tu.
bukan nk join bersih.

bak kata sepa.
nk pi ambik gambor.



.

Aku said...

TM,
lagi elok ko pegi selepas 'bersih' tu. banyak benda di atas jalan yg boleh dijadikam sandaran kepada apa yg berlaku sebenarnya... sama ada 'bersih' itu pembersih orgnya atau pun tidak...

gadisBunga said...

aku teringin gak nak ke dataran merdeka tapi lens aku belum cukup panjang la. tunggu sponsor takde takde lagi nih~

Aku said...

GB,
lorr...
aku ingat nak suh ko sponsor yang org ambik gambar sukan tu...

kita mintak TasekM sponsor la...

pstt: TasekM ada nikon baru.. ehem-ehem..