Friday, April 27, 2012

The Subway Shah Alam

.

Dua foto dari sudut yang sama tetapi diambil 2 kali.
Dan aku bezakan dari segi pencahayaan.

Restoran ini dengan bermurah hati memberikan sandwich-sedap percuma 6"
Jadi, aku beli 1 kaki panjang tapi aku bayar 6" panjang sahaja.
Dan aku ada satu keratan lagi untuk aku guna malam esok...











.

12 comments:

tasekM said...

aku pun mkn subway minggu lepas.
nnti aku boh gambor.



.

Aku said...

TM,
ye ke?
makan 50% percuma gak eh....

Aku said...

TM,
jap.. jap....
Melaka ada subway ke?... keh keh keh

tasekM said...

aku,
aku ada kupon tu kat umah.
tak bawaklah pulek..

aku mkn kt klcc.
melaka haram tak mandang subwaynya.


.

Aku said...

TM,
tu la... aku ingat kat Ayer kEroh dah ada subway... maju gila Melaka kalau dah ada...

sepa said...

brader, bila ko nak tembak foto berteknik 'panning'.?

.
nanti aku tunjuk kat ko panning yg aku buat.

.

Aku said...

sepa,
aku tak tau menda apa tu...
ko buat dulu, nanti aku tgk..

gadisBunga said...

alamak. aku lupa nak amik kupon subway dalam paper!! abis la kalau mak aku dah buat alas bersiang ayam!!

Aku said...

GB,
haah... hari ni last kan?
takpe la.... kalau dah niat nak makan, beli je la...

ASH said...

panning - maknya pening...cth : tangkap gambor moto laju...
background blurry...
effect wuuuuusssshhh gitew..

aku tau makna jer..
nak tangkap, tak jadi jadi lagi..hahaha

sepa said...

cam nih... aku ringkaskan.

*ko tangkap gambar sambil berlari... itula panning. :)

Aku said...

Ash,
wuihhh.. kalau gitu memang pening la jadinya...



Sepa,
kalau berlari kamera gegar la pulak.. huhuhuu...
payahnya...