Wednesday, April 18, 2012

Double vision: sharp vision and blur vision

.

Hah... siapa sangka hantu bayang pun datang nak beli kuih...
Punyalah payah nak pastikan yang menjual tu dok diam dan 
yang membeli tu bergerak.

Aku suka warna-warna yang muncul dari kepegunan itu...






Pak haji tu sempat menjeling kepada aku yang ada di atas...





.

9 comments:

tasekM said...

kalau aku jd pak aji tu aku tunjuk penumbuk.

:p



.

Aku said...

TM,
tu sebab ko tak boleh jadi pak aji tu....pak aji tu baik... keh keh keh

gadisBunga said...

mmm...donatttt~

sepa said...

mamat yg kat depan tuh (yg berseluar jin, yg tengah baca doa makan...), ada iras2 aku eh. :p

Aku said...

GB,
ko suka donut eh..?




Sepa,
orang tu tengah kira duit baki yang dia syak tak cukup la...

sepa said...

gambar kabur... aku tgk dari jauh, dia cam tengah baca doa.!!!

*eh. ataupun tgh pilihpilih batu nak lastik ko kat atas. :p

Aku said...

sepa,
dia mana boleh nampak aku..
aku kan ke elusif.. dan sebuah elusi mimpi.... alaaa.. macam Juliet tu... kejap2 jadi kabus

kakaaka

gadisBunga said...

aku suka kopi kat kedai donat sebenarnya. donat tu cuma pemangkin. :D

Aku said...

GB,
eh, samalah. aku pun suka kopi gak...
dan donut tu memang pemangkin untuk sel-sel bertambah lemak... hahaha