Saturday, April 7, 2012

Rumah di tengah-tengah hutan

.

Rumah ini bukan rumah tinggal.
Ada penghuninya.
Dan sememangnya rumah ini dikelilingi semak hutan












.

8 comments:

sepa said...

canteek gambor...

*ko brani duduk lam utan.?!

Aku said...

sepa,
berani jer.... asalkan tak ada mende-mende yang menyebabkan aku tak berani....

haniaiman said...

kalau aku...aku sah2 takut..

Aku said...

ladyD,
kalau ko takut itu biasa...
kalau ko tak takut tu yang luar dari biasa.. hahaha

tasekM said...

akukan.
kalau lalu dekat jalan mana2 la.
nampak rumah kg sebijik2.
dah la jauh antara satu rumah dgn rumah lain.
selalu aku membayangkan.
kalaulah aku penghuni rumah tu.
macam manalah kehidupan aku gamaknya...



.

Aku said...

TM,
weh... rumah bapak aku macam tu la... jiran terdekat dipisahkan sejauh 1 ekar.. kalau menangis meraung pun belum tentu jiran dengar. kalau dengar pun, dia mungkin kata itu bunyi memerang riuh tangkap ikan...

gadisBunga said...

tapi kenapa ko sepiakan gambo ni? aku baru nak feeling2 lord of the ring tau~

Aku said...

GB,
lorrr.. ye ke?

aku nak kasi nampak klasik sikit...tu yang aku sepiahkan tu..